קרמיקה בחיפה

חברת אריחי פורצלן וקרמיקה בחיפה והקריות

אם אתם משפצים מחדש את המטבח שלכם או בונים חדר אמבטיה חדש, ואתם גרים בחיפה והקריות . ב-עלית דיזיין שיווק מציעים מגוון רחב של אריחי חרסינה וגם קרמיקה בחיפה והקריות כדי לענות על צרכיך.

קרמיקה ופורצלן הם הבחירה המושלמת לבית  שלך וליצור איכות מתמשכת. הם נהדרים גם בשביל התקנת עיצובים יצירתיים על קירות, משטחי קרמיקה וחצר פנימית.

אריחי פורצלן

אם אתם מחפשים אריחים איכותיים וארוכי טווח עבור רצפות וקירות פנים וחוץ, אינכם יכולים לטעות עם אריחי פורצלן בחיפה והקריות . עשוי חרס מעודן ואלמנטים טבעיים אחרים, נשרף והוכן בתנור לעמידות בפני שבבים, פורצלן מוסיף גימור מפואר למטבח, לחדר האמבטיה, משטחי העבודה או הצר הפנימית שלכם.

אנו מציעים סגנונות רבים של אריחי חרסינה. בחר מבין עיצובים פשוטים בצבעים קלאסיים, מושלמים לרצפת אמבטיה, או פורצלן שנראה כמו אבן או אפילו עץ, כך שתוכלו לחקות עיצוב ריצוף יוקרה בעלות נמוכה יותר. אנו מציעים גם מבחר אריחי חרסינה ייחודיים ואקלקטיים בכדי להעניק לפנים הבית שלכם מראה מעניין יותר.

אריחים קרמיים

כמו פורצלן, אריחי קרמיקה מציעים לבעלי בתים רוחב של צבעים וסגנונות ליצירת מראה ייחודי, אך במחיר שווה יותר. מוצרי אריחי הקרמיקה שלנו אידיאליים לפרויקטים פנימיים בגלל ההרכב הרך שלהם שאף מאפשר לנוזלים לחלחל דרכו ללא נזק. אריחי קרמיקה בחיפה והקריוץ  הם בחירות מצוינות לרצפות מטבח בזכות המרקם החלק שלהם והתחושה הקרירה מתחת לרגליים.

בחר את האריח הטוב ביותר לבית שלך

אינך בטוח אילו מהאריחים שלנו יתאימו לבית שלך? עצור היום ושוחח עם אחד ממומחי עיצוב הפנים שלנו. הם ישמחו להפנות אותך לכיוון הנכון על סמך התקציב שלך, רעיונות העיצוב וסדרי העדיפויות שלך.

Scroll to Top