חדרי ילדים

חדרי ילדים מעץ כללים חשובים

חדרי ילדים ירוקים וידידותיים

חדרי ילדים  צריכים להיות מיוצרים מחומר ידידותי לסביבה. עץ מלא טבעי הוא החומר הטוב ביותר לייצור ריהוט לילדים אשר יפיק פחות כימיקלים מזיקים בהשוואה ללוח מלאכותי כמו MDF, עץ לבוד, עץ סיבי, עץ חלקיקים וכו'. בנוסף, קיימת זהירות רבה בשימוש בצבע לריהוט לילדים, נדרש להשתמש בצבעים שאינם רעילים ונטולי עופרת לרהיטים לילדים ללא גירוי. עבור לוח MDF (סיב בצפיפות בינונית), עלינו לבדוק את רמת פליטת הפורמלדהיד שלו לפני שנרכוש אותם. על פי EN71, כל MDF המשמש ברהיטי ילדים חייב להיות ברמת E1 לפחות, כלומר 1.5mg/l.יפן מחמירה יותר ודורשת רמת E0, שזה בערך 0.5mg/l.

כל החומרים הם MDF E1 סטנדרטיים כדי להפוך את השולחן לירוק וידידותי! הציורים אינם רעילים ונטולי עופרת.

חדרי ילדים בטוחים

איזון גופם של ילדים הוא מעוט, כל הרהיטים צריכים להיות ללא זוויות חדות כדי להימנע מפציעה אפשרית. המיטה צריכה להיות לא רק עמידה לקפיצות אפשריות, אלא גם להיות בגובה בטוח ועם הגנה בצד כדי למנוע נפילה של ילדים. דלת הארון צריכה להיות קלה לפתיחה ובטוחה כדי למנוע שריטות של ילדים.

כל הזווית אכן בנויות באופן מעוגל ומעוקם כדי למנוע פגיעה אפשרית לילדים.

לוחות עץ מחוזקות במיטה לבטיחות נוספת מפני דאגות לילדים.

חדרי ילדים מעשיים

עקרונות מעשיים חיוניים לחדרי ילדים, אנו לא יכולים לדאוג רק למראה טוב של נקודת מבטם של ילדיכם, אלא גם לילדים המגדלים עובדות. יש ילדים שאוהבים לשחק מחבואים בווילון מתחת למיטות קומותיים, אך האם זה מעשי לאורך זמן? האם השקעה זו היא מעשית? לכן גובה השולחנות, שולחנות העבודה והכיסאות צריכים להיות מתכווננים כך שיתאימו לגידול ילדים והרהיטים יהיו עמידים יותר להתאים לגיל ילדכם מספר שנים לבני נוער או אפילו למבוגרים.

חדרי ילדים עמידים

מכיוון שהילדים צומחים ללא הרף, לפני שאנו מתכננים לקנות ריהוט לילדים, עלינו לשקול האם להמשיך להשתמש ברהיט זה. ריהוט ילדים טוב אחד צריך לענות על כל הצרכים ההתפתחותיים של הילדים ולוודא שהוא לא יאבד את פונקציות במשך גדילת הילדים. הרהיטים העמידים והיקרים ביותר צריכים להיות מיוצרים מעץ מלא טבעי.

ניתן להתאים את גובה השולחן והכיסא ל3 גבהים נפרדים לאורך גידול הילדים

כיף

על פי טיבם הסקרן והשובב של ילדים, ריהוט הילדים יענה על המאפיינים הפסיכולוגיים של הילד יחד עם פונקציות מהנות, משחק, למידה ופרקטיקות יחד. ריהוט מעוצב טוב יכול לענות על סקרנותם של הילדים ולסייע להם לחקור את הרצונות האינסופיים. עבור כמה רהיטים להרכבה עצמית, זו תהיה הזדמנות טובה לבקש מילדיכם לעזור בהרכבת הרהיטים יחד איתכם.

מוצק ויציב

חדרי ילדים צריכים להיות ממוקדים ביציבות ובעלי משקל מסוים, כך שלא ניתן להרים ולהפיל ילדים בקלות. ילדים פגיעים לנזק מקרי בגלל כיסאות ושולחנות המסתובבים בקלות.

קל לניקוי

ריהוט לילדים צריך להיות חסין מים וקל לניקוי. אינך יכול לדמיין את ילדיך מחבבים את הרהיטים שלהם ממש כמו בתחילת רכישה, הם היו רוצים לכתוב או לצבוע על הרהיטים קודם. אלה הם המאפיינים שלהם, אתה לא יכול למנוע מהם לבצע את הפעולות האלה, כך שריהוט לילדים אשר קל לניקוי צריך להיות בין הדאגות העיקריות שלך.

Scroll to Top