Image

ישראבלוג

ישראבלוג היא אחת מקהילות הבלוגים הוותיקות ביותר בישראל, אם לא הותיקה ביותר. בישראבלוג כל אחד יכול לפתוח בלוג בחינם וללא תשלום. היתרון הגדול של ישראבלוג זה הפשטות והנוחות בה ניתן להקים בלוג, לערוך ולפרסם פוסטים. אולי זוהי הסיבה שבגינה ישראבלוג הוא קהילת בלוגים פופולרית המושכת אליה אנשים רבים בכל הגילים.

 

בקהילת הבלוגים של ישראבלוג תוכלו למצוא בלוגים העוסקים בנושאים שונים. אם ברצונכם לקרוא משהו מעניין או להכיר אנשים חדשים בעלי תחומי עניין זהים לשלכם, כל שעליכם לעשות הוא לחפש בלוג בקטגוריה המתאימה ולהכיר שם אנשים שכמותכם. חיפוש בלוגים לפי נושאים הוא פשוט מאוד – כל אחד כאשר הוא פותח בלוג מתבקש לשייך אותו לקטגוריה מסוימת, דבר המקל את החיפוש אח"כ. בעמוד הראשי של קהילת ישראבלוג, תוכלו למצוא רשימת קטגוריות ותת קטגוריות בהן מאות ואלפי בלוגים. למשל אם אתם בעניין של מועדוני מעריצים אז עליכם להיכנס לקטגוריה של מוזיקה ובתוכה תת הקטגוריה מועדוני מעריצי – שם תפתח לכם רשימה של בלוגים של מועדוני מעריצים.

 

לטובת הקוראים מידי יום מתפרסמת בעמוד הראשי המלצת העורכים; זוהי המלצה של 4 בלוגים אשר בחרו עורכי האתר (ליתר דיוק אלו 4 פוסטים בבלוגים). אלו יכולים להיות פוסטים בכל נושא אפשרי, המשותף לכולם הוא שעורכי האתר מצאו אותם מעניינים וראויים לתשומת לב מיוחדת של קהל הקוראים. אם אתם רוצים להתחיל להשתלב בקהילת הבלוגים, בין כקוראים ובין ככותבים, מומלץ להתחיל משם (המלצות העורכים). מובטח שתמצאו משהו בעניין ואיכותי לקרוא.

עוד אפשרות שהכניסו עורכי האתר לטובת הקוראים היא הנושא החם. מידי יום או כמה ימים בוחרים עורכי האתר את הנושא החם. בדרך כלל מדובר בנושא אקטואלי הרלוונטי לאותה תקופת זמן. העורכים מכריזים על הנושא ומאתגרים את הכותבים בבלוגים לכתוב בנושא. הפוסטים שנכתבו בנושא מוצגים בעמוד הראשי של ישראבלוג.

 

אם אתם חושבים על כתיבת בלוג, אני ממליץ מאוד על הבחירה בישראבלוג בתור קהילת הבלוגים שלכם. יש לכך שלוש סיבות עיקריות – הפשטות שבפתיחת הבלוג, תנועת הגולשים רבה באתר ייעודי לבלוגים והיחס הקהילתי החם מצד העורכים. לפני שאתם פותחים בלוג מומלץ לדפדף קצת בבלוגים קיימים בשביל לראות איך זה. התחילו מהעמוד הראשי שם תמצאו קישורים מעניינים ומומלצים.

 

לסיכום, נראה שאתר ישראבלוג בשונה מקהילות בלוגים אחרות (או בצורה מוצלחת יותר מקהילות בלוגים אחרות), מצליח ליצור קהילה אמיתית של בלוגים ובלוגרים לפי תחומי עניין. הבלוגים בישראבלוג ברובם נושאים אופי אישי ונדיר למצוא שם בלוגים בעלי אופי מסחרי. לדוגמה, על מנת להדגיש את היחס הקהילתי, בחרו בישראבלוג לפרסם מידי יום את רשימת הבלוגרים להם יש יום הולדת. דבר המוסיף להרגשה הקהילתית.

 

אולי תאהבו גם

Scroll to Top