מנעולן

כיצד נחליט על מנעולן מתאים?

מדי פעם אנו זקוקים למנעולן שישרת אותנו באחד מן השירותים שהוא מציע. בעיקר בפריצת דלתות שננעלו, החלפת הצילינדר בדלתות או קניית מוצרי אבטחה ונעילה כגון כספות, מנעולים, מפתחות ועוד. אך השלב המכריע והקשה, הוא להחליט באיזה מנעולן לבחור.כאשר מגיע השלב בו אנו צריכים לבחור בין מנעולן לאחר, אנו בעיקר מתעניינים במהירות שלו – כמה הוא קרוב לבית, ביעילות השירות – תוך כמה זמן אנחנו מקבלים את השירות ובמתן השירות – איך הוא מתנהג כלפינו, הלקוחות.

המרכיבים והתכונות הללו אכן נכונות בעיקר במצבי לחץ, אך עלינו לשים לב לעוד כמה פרטים שאיננו רואים בשעת מצוקה כשהדלת ננעלה או כשאנו מוצאים את עצמנו ללא מפתח לדירה הריקה. את הפרטים הללו שיובאו לפניכם חשוב לזכור מכיוון שאיננו יודעים מתי נגיע למצב כזה או אחר.

המלצות

כאשר אנו רוצים לדעת מה טיבו של אדם, אנו מחפשים בדרך כלל אחר המלצות מחברים, מכרים או המלצות שהמנעולן מציג, מה שבדרך כלל לא בהכרח נכון מכיוון שמנעולן מתחזה או שאינו מקצועי, יכול לזייף לעצמו המלצות או בעבור שירותים קטנים שנתן לנפח את ההמלצה לממדים גדולים.

סוג השירות

על מנת להשיג את המנעולן הדרוש למה שאנו צריכים, עלינו לדעת בעצמנו איזה סוג שירות בדיוק אנו רוצים על מנת שנדע על אילו מנעולנים נתמקד. למשל, על מנת לשכפל מפתח לבית או למחסן, אנו לא זקוקים למנעולן מקצועי ויקר, אלא מספיק גם ללכת לחנות שמספקת את השירות בזול.

השוואת מחירים

בזמן התחקיר שאנו עושים בחיפוש אחר מנעולן, חשוב לשים בפרופורציה גם את הצד הכלכלי וגם את הצד המקצועי של המנעולן על מנת להחליט האם אנו זקוקים למנעולן זול ופשוט או מנעולן מקצועי ויקר. הכל תלוי בסוג השירות שאנו צריכים.

שיחת טלפון

מיילים, SMS והתכתבויות המשתמשות באמצעי תקשורת דומים לאלו, לא בהכרח יוכלו לקבוע האם המנעולן מקצועי או מתאים בשביל הצרכים שלנו. שיחת טלפון עם המנעולן תוכל לעזור לנו בהבנה האם ההתנהלות של המנעולן במהלך השיחה מתאים לנו או לא.

 

Scroll to Top