שזירת פרחים

שזירת פרחים באופן עצמאי

דברו אל עצמכן בפרחים – ושזרו בכוחות עצמכן את זרי הפרחים האיכותיים ביותר עליהם חלמתן

אם הדבר היה תלוי בנו, היינו מקיפות את עצמנו בפרחים מבוקר ועד ערב ומכף רגל ועד ראש. ואכן, חבל שהדבר לא מקובל חברתית כפי שהיינו רוצות – אך בכל זאת אנחנו מנסות למלא את החיים שלנו בכמה שיותר פרחים, וליהנות בצורה הנרחבת והאיכותית ביותר מפרחים בחיי היום יום שלנו. הדבר נכון בחצרות הבתים שלנו בהן אנחנו שותלות פרחים ומטפלות בהם, הדבר נכון בזרי הפרחים אותם אנחנו קונות, המקשטים את חדרי הבית השונים שלנו, ולעתים קרובות הדבר נכון גם כתחביב או כמקצוע של ממש – כאשר אנחנו מעסיקות את עצמנו בשזירת פרחים איכותית וכמה שיותר מקצועית. אם גם אתן מעוניינות ללמוד כיצד לשזור פרחים בכוחות עצמכן, וליצור את הזרים שעליהם תמיד חלמתן, יש כמה דברים שחשוב מאוד שתבינו ותיישמו על מנת לבצע את המלאכה הזאת בצורה הטובה והאיכותית ביותר. אנחנו כאן בכדי לעזור ולסייע לכן עם כמה טיפים בתחום זה.

כמה טיפים שחשוב לכל מי שרוצה לשזור פרחים בכוחות עצמה להכיר

  • בחירת פרחים נכונה – בסופו של דבר, כאשר אתן רוצות לבצע שזירת פרחים איכותי וליצור את הזר האיכותי שלכן, הדבר תלוי בבחירת הפרחים שלכן. ואיך בוחרים פרחים עבור זרים? אין תשובה אחת נכונה, אבל יש כמה עקרונות שחשוב לעקוב אחריהם. ראשית, ישנו עיקרון חשוב של א-סימטריה בבחירת הפרחים, ולכן נעדיף לבחור מספר אי זוגי של סוגי פרחים – שלושה, חמישה או שבעה סוגים, לצורך העניין, בהתאם לגודל הזר. בחירת הפרחים הנכונה צריכה להתבצע גם בהתאם להתאמה של כל פרח למשנהו, כלומר בשילוב נכון של צבעים, של חספוס הפרחים השונים ושל העלווה שלהם – כך שהזר יהיה באמת השלם והאיכותי ביותר.
  • כיצד שוזרים זר? ישנם כמה דגשים חשובים ביותר בכל מה שנוגע לשזירת פרחים נכונה, בנוגע למבנה הזר עצמו. הדגשים האלה מדברים על בחירה של פרח אחד ארוך ויציב שהוא למעשה עמוד הזר, ובנייה של הזר בצורה הדרגתית סביבו. חשוב מאוד להקפיד כי עמוד הזר יהיה הגבוה ביותר וכי הבנייה המעגלית של הזר סביבו תבטיח מראה מעוגל וסימטרי, וכי אי הסימטריה בזר תגיע אך ורק משילובי הפרחים עצמם ומדוגמאות הצבעים ולא מצורת הזר השלמה.

שזירה איכותית באמת של זרי פרחים צריכה מקצועיות ומגוון רחב של פרחים, ולעתים נדרשים לכך שירותים מקצועיים

ניסינו לסייע לכן, יחסית בקצרה, להבין כיצד שזירת פרחים מתבצעת באופן עקרוני. עם זאת, אם אתן לא בטוחות ביכולתכן לבצע שזירה בצורה איכותית באמת – ישנם לא מעט חוגים וסדנאות בתחום. בטווח הקצר, את הזר האיכותי שאתן רוצות לשזור אתן צריכות לבחור דרך שירות מקצועי בתחום הפרחים, שמציע לכן מגוון זרים, אפילו בהתאמה אישית, עבור הצרכים של כל אחת ואחת מכן.

Scroll to Top