ספסלים

ספסלים לגינה – שותים את הקפה שלנו בנחת


אין צורך בתקציב אסטרונומי בכדי לעצב את הגינה, המרפסת, הגג או החצר. עם כמה ספסלי זולה עשויים מעץ פשוט יחסית, עבודת ליטוש וצביעה, תפירה או קנייה של כריות צבעוניות פשוטות ניתן ליצור פינת זולה מהסרטים. כבר שמעתם על ספסלי הזולה לגינה? מדובר בספסלים לגינה שהיתרון שלהם הוא בהיותם נמוכים. למה זה יתרון?. ראשית כל הם יוצרים אווירה נינוחה מדהימה בחצר ומספקים מאין ״הזמנה״ בלתי פורמלית לכל מי שרק מציץ את ראשו החוצה מהחלון ונחשף אליהם. זה ממש כמו ספסלים ששמים בקבלות פנים באירועים ובחתונות גן למשל. שנית, ספסלים לגינה שהם גם נמוכים, נוח לשבת עליהם שכן הם משלבים את הכריות הצבעוניות ואפשר אפילו לבנות ספסל סוגי ואז לשכב עליו באוויר הפתוח. ניתן להחליט על כריות לבנות וליצור מראה מודרני קלאסי, כריות צבעוניות בשלל צבעים למראה צעיר ועכשווי או כריות בצבע ירוק בקבוק עמוק למראה האותנטי. הרי כמה נהדר זה שיש לנו את המקום המושלם לשתות את כוס הקפה של הבוקר, אחר הצהריים או אפילו בשבת לפני שהילדים הספיקו להתעורר. 


 


על ספסלי נדנדה לגינה שמעתם?


אם כבר החלטתם לגור בבית שיש בו גינה או חצר קטנה או גדולה, כמובן שכדאי לנצל זאת עד הסוף. ספסל גינה עשוי גם הוא מעץ או משולב עץ ומתכת יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם לבלות בו את שעות הפנאי שלכם. כולנו עובדים קשה, משלבים קריירה עם משפחה ולכן זקוקים לכמה דקות בודדות ביום להניח את הראש, לשאוף אוויר צח ופשוט להירגע, להשתחרר ולשכוח מהכל. על ספסל הנדנדה לגינה תוכלו לקרוא ספר, לשתות משקה צונן, להאזין למוזיקה או אפילו לציוץ הסיפורי או פשוט להתמסר לשקט.


 


אז אם יש לכם גינה או חסר, זה הזמן להשקיע בה, לשלב בה צמחים, פרחים ועצים, לבחור תאורה מתאימה וכמובן להחליט על איזה ספסל בא לכם לשבת. יש סוגים שונים ומגוונים של ספסלים לגינה כך שכל מה שצריך לעשות זה לבחור. 


 

Scroll to Top