Image

רביב דרוקר בלוג

אם חשבתם שבלוגים הם מדיה תקשורתית עבור ילדים או עבור אנשים לא מוכרים שרוצים במה תקשורתית אז טעיתם. נכון שישנם אנשים לא מוכרים שפתחו בלוג ועשו את דרכם אל המיין סטרים של המדיה אך אל תחשבו שזוהי דרך חד סיטרית – ישנם אנשי מדיה מוכרים אשר בחרו לכתוב בלוג ולהשתמש בו בתור עוד במה לפרסם את כתביהם. אחד מאותם האנשים שעשו את דרכם מהמדיה של המיין סטרים אל עולם הבלוגים הוא רביב דרוקר.

 

רביב דרוקר הוא עיתונאי ופובליציסט מוכר, רבים מכם בטח מכירים אותו ממהדורות החדשות שם נתן פרשנויות פוליטיות. מבין הישגיו העיתונאים ישנם חשיפות רבות של פרשות שחיתות שונות. הוא גם פרסם ספרים והקים את העמותה לחופש המידה. אך כמו שאמרתי לרובנו הוא מוכר מהפרשנויות במהדורות החדשות. אך אם לא ידעתם ישנו גם רביב דרוקר בלוג בו הוא מפרסם את הגיגיו השונים בעניינים אקטואליים.

 

את תחילת דרכו של רביב דרוקר בלוג הוא עשה בקהילת הבלוגים של ישראבלוג שם כתב למעלה משש שנים בלוג מוצלח במיוחד. ברביב דרוקר בלוג הוא כתב על הסיפורים שמאחורי הסיפורים והייתה זו במה חופשית בה הוא הביע את דעתו בנושאים שונים. גם קהל הקוראים בבלוג יכל להגיב ולהביא את דעתו ואך לשאול שאלות לגבי הדברים שנכתבו ברביב דרוקר בלוג. בסופו של דבר הבלוג של רביב דרוקר באתר ישראבלוג נסגר ועבר לדומיין משלו שם הוא פועל בתור בלוג עצמאי. שימו לב שהרביב דרוקר בלוג עדיין קיים ונגיש לקוראים באתר ישראבלוג אך התוכן בו אינו מתעדכן. כל התוכן החדש מתפרסם בבלוג החדש של רביב דרוקר.

 

 

הרביב דרוקר בלוג החדש

 

הבלוג החדש של רביב דרוקר ממשיך באותה המסורת, ניתן למצוא בו כתבות ומאמרים פרי עטו העוסקים בנושאים אקטואליים. שם תוכלו לקרוא את דעותיו על גבי אירועים שונים בפוליטיקה ובחדשות המלווים בפרשנויות מעניינות. גם ברביב דרוקר בלוג החדש הגולשים יכולים להגיב ולנהל דיון באמצעות הטוקבקים ובאמצעות פייסבוק.

 

בבלוג החדש רביב דרוקר חולק עם הגולשים הנאמנים דברים נוספים מלבד פוסטים בבלוג, הוא מפרסם שם את המאמרים שלו מהתקשורות הכתובה, את התחקירים ואפילו בצעד אמיץ את הספרים שלו. שני ספרים שכתב חרקירי ובומרנג נמצאים באתר לקריאה און ליין וללא תשלום.  כמו כן ניתן למצוא בבלוג ראיונות עם רביב דרוקר וקטעי וידאו.

 

אם בא לכם להתעדכן בחדשות אך בצורה מעמיקה יותר מהכותרות של הצהובונים ואתם רוצים לקרוא כתבות תחקיר עמוקות ומנומקות כמו העיתונות הישנה והטובה אז תוכלו להיכנס לרביב דרוקר בלוג ולקרוא את מה שהוא כתב. זה בחינם וניתן לעשות זאת 24 שעות ביממה, מהמחשב, הטלפון הנייד או הטאבלט.

אולי תאהבו גם

Scroll to Top