Image

תאורה לגינה

כאשר עלינו לבחור תאורה לגינה יש לקחת מספר שיקולים במקביל שלכולם חשיבות רבה כאשר אנו מתכננים את התאורה לגינה שלנו.

חלק מאותם שיקולים נובעים לעיתים מהצרכים שלנו, מצרכים עיצוביים ולעיתים אף מצרכים של הצמחים.

ישנם מגוון רב של סוגי תאורה אשר ניתן להשתמש בהם בתור תאורה לגינה בעוד שבדומה לתאורה למטבח אשר בו נרצה סוגים שונים של תאורה לאזורים השונים שלו כאשר ניתן לחלק אותו לאזור ההכנות ולאזור האכילה גם את הגינה ניתן לחלק למספר אזורים אשר בהם נרצה סוגים שונים של גופי תאורה ואף לעיתים תאורה בעוצמה שונה.

אז כפי שציינו ישנם גופי תאורה רבים אשר מתאימים בתור תאורה לגינה כאשר הראשון והנפוץ שבהם הם גופי תאורה שקועים.

את גופי התאורה השקועים אנו יכולים למקם כמעט בכל מקום על הרצפה, כאשר השימוש הנפוץ ביותר בהם הוא על שבילים, כאשר הגוף תאורה כאמור שקוע בתוך השביל או בתוך דק.

גופי תאורה אלו לא מפזרים יותר מידי אור שכן עוצמתם לרוב היא אינה חזקה מידי היות והתפקיד שלהם הוא אך ורק לסמן את השביל בעוד שהתפקיד המרכזי שלהם הוא יותר בעל אוריינטציה דקורטיבית על מנת לתת לגינה טאץ' יוקרתי יותר.

סגנון נוסף של גופי תאורה שלא היינו רגילים לראות בגינות ונכנסו לבתים שלנו לאחרונה הוא תאורת הוינטג'.

מדובר על מנורת רגל בסגנון עתיק כפי שהיה נהוג לראות באירופה הקלאסית ובארצות הברית של שנות השישים והשבעים.

את תאורת העמוד הזו ניתן לשים בקרבת שביל הגישה לבית, ברחבי הגינה או בקרבת אזור הישיבה שלכם בגינה שכן היא נותנת כמות מספקת של אור, אך היא אינה מסנוורת.

בנוסף לאזור הישיבה בגינה ניתן להשתמש בגופי תאורה תלויים אשר נותנים לגינה אלמנט עיצובי בנוסף לאור שהוא מפזר.

את גופי התאורה תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות, דבר אשר יאפשר לכם להדגיש את הקו העיצובי שבו בחרתם לעצב את הגינה שלכם ואפילו את המרחב הפנימי של הבית.

בנוסף לכל אלה אם תרצו גוף תאורה אשר יפזר כמות גדולה של אור בהיר תמיד תוכלו להוסיף לגינה פרוג'קטור מעוצב אשר ישדרג את כמות האור בגינה שלכם.

Scroll to Top