Image

טיפים להקמת בלוג אוכל

[wpsocialboost_popup]

בלוג אוכל הוא דבר מאוד פופולרי, ישנם רבים המקימים בלוג אוכל וישנם גולשים רבים המתעניינים בבלוג אוכל. האוכל הוא חלק מהתרבות שלנו וישנם רבים האוהבים לבשל ומתייחסים לאוכל כאל אומנות. הבלוגים הם מדיה נהדרת לחלוק מתכונים בין אוהבי הבישול ומידע על צורות ההכנה. באמצעות הבלוגים מתגבשת קהילה בעלת תחום עניין זה והם יכולים להיעזר אחד בשני. אם אתם חושבים על הקמת בלוג אוכל, להלן כמה טיפים שיעזרו לכם:

 

1. אוכל הוא עניין כללי, יתכן שעליכם לשקול נישות מסוימות בתחום האוכל, לדוגמה אתם יכולים להקים בלוג אוכל איטלקי, אוכל סיני, או אוכל מכל תרבות אחרת. ישנן גם נישות המאפיינות את האוכל בצורה אחרת כמן למשל בלוג אוכל טבעוני, או בלוג אוכל ללא גלוטן. חישבו על נישה שמעניינת אתכם ושקרובה לליבכם ושעלייה אתם רוצים לכתוב.

 

2. ישנם בלוגים בנושא אוכל העוסקים במתכונים ואופן הכנת האוכל אך ישנם גם כאלה אשר עוסקים בביקורת מסעדות או אפילו מוצרי מזון. חישבו על איזה כיוון אתם רוצים.

 

3. קחו בחשבון שאוכל הוא לא רק מתכונים המבוססים על מרכיבים, כמויות וזמן אפייה. בשביל זה יש מספיק ספרי בישול. בכתיבת בלוג אוכל מומלץ להשתמש בכתיבה אישית ויצירתית אשר תעניק חווית קריאה מעבר למתכון עצמו.

 

4. שימוש בתמונות הוא הכרחי – חשוב שיהיו לכם תמונות איכותיות המציגות את מנות המזון. צילום אוכל הוא תחום מקצועי אך בעזרת הטכנולוגיה של היום, ניסיונות וטיפים מהאינטרנט תוכלו לצלם תמונות נהדרות לבלוג האוכל שלכם.

 

5. בלוגים בדרך כלל מסודרים בסדר כרונולוגי לפי חודשים ושנים. זה בסדר גמור אך מומלץ לכלול גם אפשרות חיפוש של מתכונים. אם אני רוצה לחפש מתכון לעוגה בבלוג אוכל אז אני צריך אפשרות חיפוש מהירה ולא להתחיל לחפש בפוסטים מדצמבר, פוסטים מנובמבר, פוסטים מאוקטובר עד שאמצא מתכון לעוגה.

 

6. השתמשו ברשתות חברתיות לקידום הבלוג, על מנת למשוך תנועות גולשים לבלוג אוכל תוכלו לפרסם קישורים בפייסבוק, להעלות תמונות באינסטגרם או להודיע על פוסט חדש בטוויטר. אלו הן שיטות אשר יעזרו לכם להשיג יותר עוקבים. כאשר מקימים בלוג באחת מקהילות הבלוגים כמו ישראבלוג למשל אז באופן טבעי תקבלו מעט גולשים מכיוון שבכל פעם שתפרסמו משהו אז זה יופיע לזמן קצר בעמוד הראשי. אך אם אתם מעוניינים בכמות גדולה של גולשים עליכם לקדם את הבלוג באופן אקטיבי.

אולי תאהבו גם

Scroll to Top