Image

הבית של האיש הכי עשיר בעולם

תמיד חשבתם איך נראה הבית של האיש הכי עשיר בעולם ולא יכולתם לדעת? היום זה כבר לא כזה מסובך וכבר לא צריך לדמיין יותר מידי. מהיום אנו יכולים לראות בתוכניות הטלוויזיה איך נראים בתי העשירים והאנשים המפורסמים שכולנו מכירים. פורמטים רבים של תוכניות טלוויזיה נותנים בשנים האחרונות הצצה אל בתי עשירים ובתי סלבריטאים, כדי שאנחנו הקהל בבית, אלו שאוהבים מציצנות נוכל להתרשם ולקבל מטעימה מהחיים בעולם הזוהר.

אז מה בעצם קורה באותם תוכניות? למעשה בכל פרק מצטרף המנחה של התכנית לאיש עשיר או ידוען או ידוענית אחרת, אצלם הוא מתארח לסיור מודרך בביתם הפרטי. במהלך הסיור אנחנו מקבלים הצצה אל חדר האורחים של הבית, אל המבטח עם האביזרים שבו, חצר הבית והנוף המשתקף ממנו או ממרפסת הבית וכמובן הצצה אל חדר שינה וחדר הארונות שאלו הפרטים שבאמת מעניינים את רובנו.

אז מה נראה באותם בתים? הבתים הללו נבחרים בקפידה והינם ברובם מאוד יוקרתיים ויש היאמרו כי לעיתים גם מוציאים עיניים. ברובם המוחלט של הבתים נוכל למצוא בריכות שחייה שלא היו מביישות בריכות נופש במלונות המפנקים ביותר שלרוב לצד הבריכה תוכלו למצוא פינות ישיבה, שיזוף ואכילה וכמובן בר שנמצא בקרבת במקום לשפת הבריכה. מבחינת פנים הבית, תמיד נראה רהיטים יוקרתיים של המעצבים והאדריכלים הכי מובילים כיום בשוק. הדבר האבסורד הוא שבמקרים רבים אם מדובר במפורסמים הם לא שילמו על אותם רהיטים אלא קיבלו את הרהיטים היוקרתיים הללו בחינם כדי שאותו מעצב רהיטים או מעצב פנים יוכל לומר כי רהיטים שלו נמצאים בבית של אותו ידוען, דבר שכמובן יעלה לו את המכירות. בארון הבגדים תמיד נוכל לראות את המילה האחרונה בעולם עיצוב האופנה כאשר חדר הארונות של אותם אנשים בדרך כלל נראה כמו חדר הארונות שלנו בחלומות הכי ורודים שלנו.

כל שנותר לכם לעשות כעת, זה במקום לדמיין איך נראה הבית של האיש הכי עשיר בעולם הוא לפתוח את הטלוויזיה בערוץ המתאים ולראות באמת איך הוא נראה.

Scroll to Top