Image

סוגים של נעלי כלה

 

קיימים אין ספור דגמים של נעלי כלה החל מדגמי תחרה, לקה, נעל עם עקב גבוה, נעל עם עקב נמוך, נעל כלה שטוחה, נעל בובה לכלה, נעל פתוחה, נעל סגורה ועוד. תהליך הבחירה של הנעל ביום המאושר ביותר בחייך עלול להיות אינו פשוט עבור חלק מהנשים. זאת משום שנעל הכלה חייבת להיות לך נוחה וללוות אותך לאורך כל הערב מהרגע בו הונחה שמלת הכלה  על גופך ולפחות עד לשלב הריקודים. עם הנעל הזו תסתובבי במהלך כל הצילומים, תצעדי בקבלת הפנים ובדרך לחופה ככה שמדובר לפחות על שש שעות ארוכות ועמוסות.

לאו דווקא הנעל בה תתאהבי ממבט ראשון היא הנעל המתאימה עבורך.

 

טיפים לבחירת נעלי כלה שכדאי לקחת בחשבון

 

*לא מומלץ לרכוש את הנעל לפני ששמלת הכלה שלך מוכנה, זאת משום שתמיד יש שינויים של הרגע האחרון ואין לדעת בדיוק מה יהיה גובה המכפלת הסופי של השמלה.

*אם את ובעלך המיועד בעלי הפרשי גובה גדולים, מומלץ לחשוב על כך לפני ולקחת בחשבון את גובה העקב.

*מומלץ לבחור נעלי כלה המתאימים לסגנון האישי שלך. יש כלות שבוחרות להיצמד לקו הקלאסי ובוחרות בנעלי כלה בצבע חופף לשמלה שלהן – לבן, שמנת, בז׳ או קרם. לעומת זאת יש כלות שבוחרות להתפרע, להתחכם ורוצות להיות מיוחדות עד הסוף ולכן גם בוחרות במראה שונה לדוגמא נעלי כלה אדומות, צהובות וכדומה.

*מומלץ להתאים בין סוג הנעל לסוג השמלה. לדוגמא עם השמלה שלך היא בסגנון קלאסי כדאי לבחור בנעל קלאסית. אם בחרת בשמלה קצרה להמשך הערב, חשוב מאוד להקפיד על מראה הנעל זאת משום שרואים אותה הרבה יותר מאשר בשמלה ארוכה.

*כדאי שתלכי עם הנעליים ברחבי הבית שבוע עד שבועיים לפני האירוע, חצי שעה ביום, על מנת שיתפסו את הצורה של הרגל שלך ויהפכו רכות ונוחות יותר.

*אם את מכירה את עצמך בתור בחורה עם כאבי רגליים או כאבי גב, קיימת האופציה לבחור נעלי כלה בעיצוב אישי אשר מותאמות באופן ספציפי על פי הצורה והמידה של הרגל שלך.

 

טיפ אחרון חביב, הצטיידי בכפכפים או נעליים נוחות למקרה חירום. לפעמים כבר אי אפשר יותר 🙂

Scroll to Top